fredag 2 december 2011

Landslagsläger

Nu var det dags för landslagsläger igen inför säsong 2012, det var längesen vi träffades allihopa och det var skoj att se hur alla utvecklats! Personligen har jag tagit det lite lugnt efter EM i Spanien och det märktes att jag hade inte lika bra flås som under EM. Det har varit en rolig helg med mycket bra matcher och vi kan få ett riktigt starkt lag i år om samtliga ställer upp. Jag gissar att det kommer vara eftertraktat att satsa på landslaget i år pga att vi kommer ha tre läger på Alcudia i Spanien. Vi kommer även spela samtliga ECA turneringar i Frankrike (St Omer), Belgien (Mechelen) och Sverige (Nyköping). Självklart även VM i Polen.

 Jag försökte ta lite bilder men det var svårt att ta i badhuset som ni ser nertill.




Kul att se att Marko var tillbaka på banan. Även roligt att Patrik, Anton och Tim tagit ett stort steg framåt efter deras säsong med landslaget förra året. Skoj att Robin "Boffe" och Marcus som kom från Köping för en eventuell satsning i år. Sen var även Kalle "Shrek", Erik, Mats, Robert, David, Joel med. Michael "Micke" från Köping hade dragit på sig en förkylning och kunde inte vara med vilket var synd!






Vi har även med oss Jimmy som coachar oss i år. :)


Jag har även slängt ihop en video av lite bilder från EM, inte lika seg som den förra kan jag lova. :) Men  inte riktigt klar än så ni får hålla ut! :)



Ska försöka uppdatera lite oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar