måndag 3 september 2012

Dag 3 - morgonmatch?

Vi spelade två matcher igår en mot Brasilien och en mot Polen, tänkte sammanfatta mina tankar lite snabbt.

Brasilien:
Mot Brasilien kändes det som det tog 5 min av första halvlek tills laget vaknade, vi spelade inte särskilt bra och ett bättre lag hade då straffat oss men de lyckades ändå inte göra mål. Efter den första 5 min snoozen var över kontrade vi sönder Brasilien. Matchen slutade typ 6-1. De var relativt duktiga på hålla boll samt dribbla förbi spelare men ingen bra skytt vad jag såg.

Polen:
Polen överraskade mig stort, var har detta laget varit tidigare iår? Snabbt spel och hårt tryck in i boxen kändes som de tog oss lite "off guard". Vi släppte in ett antal mål i första halvlek. I andra halvlek spelade vi bättre och stängde boxen ordentligt. Och då blev det en jämnare halvlek osäker vem som vann andra halvlek med Polen ägde den matchen , jag tror verkligen de kan överraska iår på hemmaplan med den viljan och spelskickligheten de visade!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar